Teoriprov

Idag var jag på Swebus för att gå på ett informationsmöte och skriva teoriprov för B-körkort. Blev knas inatt. Tänkte lägga mig tidigt men var inte ett dugg trött så jag började pyssla med bloggen istället. Sen blev klockan helt plötsligt 4 och jag var tvungen att sova. Gick och lade mig men var inte ett dugg trött så jag låg och vred på mig i över en timme. Till slut somnade jag (antagligen av tristess) men inte skulle jag få en lugn stund. Vaknade vid 9 och kunde inte somna om, trots att jag var sjukt trött. Masade mig upp vid 10 och gick och duschade för att vakna till liv. Pappa skjutsade sen mig till Swebus rekrytering i Solna.

Teoriprovet gick bra, fick 50 rätt och 45 var lägsta gräns. Är inte nöjd med provet men blev ju godkänd iaf... Ska göra ett körprov på måndag så vi får väl se efter det hur saker och ting ter sig.

Nu är det bullbak och fortsatt make-over (kanske). Bara en snabb uppdatering. Blir kanske mer senare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till teorin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback