"This pain is just too real"

"I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with"


Dålig dag... nu igen. Vill bort. Vill gömma mig. Saknar Maddä massor. Känner mig trygg med henne. Vi förstår varandra.

Jag är så jävla less på den här ensamheten jag bär inom mig. Jag vill inte vara ensam. Jag vill inte behöva gå runt och vara rädd alldeles ensam. Jag vill ha någon som kan gömma mig när mina rädslor plågar mig.

Jag är orolig för det jag såg häromdagen. Det är som sagt väldigt länge sedan jag såg något och när jag gör det brukar det tyda på en väldigt stark oro inom mig. Det är då jag inte kan trycka undan känslorna och synerna jag får. När jag är kaos lyckas de tränga igenom. Fast det är i och för sig ingen stor nyhet att jag är kaos just nu... jag har bara blivit lite bättre på att dölja det senaste tiden...

"These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase"

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback