Bandit Boat V

I helgen var jag, syster, Petra och Brandon på Bandit Boat V (för er oinvigda i Bandits underbara värld så är det en kryssning som går från Stockholm till Åbo t/r där man i stort sett super och lyssnar på bra musik - enkelt beskrivet).

Vi for iväg ca. 17 hemifrån i lördags för att hämta upp syster och sen Petra och Brandon. Därefter körde pappa oss till Värtahamnen där båten skulle gå ifrån. Jag kom hem runt 19 igår kväll, tror jag det var. ;)

Helgen blev rätt galen (i och för sig nykter men det har jag inga känningar av). Dock var de sista timmarna riktigt dryga då man egentligen bara ville hem.

Såg Plan Three, Pain, Renegade 5 och Dead by April (missade dock Bandit Metalizers men det gjorde inte så mycket). Bra band, allihopa. Lite synd bara att jag inte hade hört mer av dem innan, var inte alltför många låtar jag kände igen (förutom av typ Plan Three som jag har sett live två gånger innan och Pain som har i alla fall några låtar jag känner igen).

Jag har också fått veta att jag (enligt en tjej på båten) är "förbannat vacker". Ja, det var ju bara att tacka och ta emot. *skratt* Sen hur mycket dimma hon hade framför ögonen när hon sa det, det förtäljer inte historien. ;)

Trots att det inte blev någon tillstymmelse till alkohol för min del (som vanligt) så mådde jag fan inte bra när jag kom hem. Hade mått illa ända sen lördag natt/söndag morgon, hade ätit dåligt och sovit totalt MAX en timme på hela natten. Ja, jag är jävligt bra på att bli bakis utan att ha druckit något och gårdagen var nog den värsta "baksmällan" jag nånsin vart med om! Herre gud, jag undrar hur alla andra som var på den där båten mår idag med tanke på hur jag mådde. Har fortfarande känningar men idag är det bara ett lätt illamående, dock är det en grym trötthet jag bär runt på. Känns som jag skulle kunna stå och sova just nu. Men nej, inte ska jag gå och lägga mig för jag måste behålla dygnsrytmen i alla fall till på onsdag för imorgon är det sjukgymnastik och på onsdag är det utbildning igen. Men jag kan lova att det var jäääävligt segt att komma upp kl. 06.15 imorse när klockan ringde. *huvva*

Nu ska jag gå och dö i soffan en stund för att sedan försöka röja upp i mitt rum som ser ut som om någon har släppt en bomb och glömt att städa efter sig.


Dagens grattis går till Mika som fyller 21 år (och morfar som fyller 72). GRATTIS på er!!! :)

Kommentarer
Postat av: pingu

Fy fan vilket röj de var på den båten! :D

2008-04-28 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback