Mysko samtal + sjukt sms

ringde en snubbe från hemligt nummer. frågade om jag var sandra. jag sa typ "eehh... ja??"


Han: "hej, det är johan."

Jag: "johan vem?"

Han: "marias kompis"

Jag: "maria vem?"

Han: "ni har pluggat ihop, eller ni pluggar ihop"

Jag: "eeeh... jaså?? ja, jag känner typ ingen maria"

Han: "vilken skola går du på?"

Jag: "västanvik"

Han: "ja, det gör hon också"

Han: "visst går du första året?"

Jag: "ja?? jag vet bara en maria men hon går i tvåan"

Han: "ja... men då vet du?"

Jag: "jag vet fortfarande inte vem du är"

Han: "men jag är hennes kompis"

Jag: "okej... hur har du fått mitt nummer?"

Han: "jag fick det av maria för typ två veckor sen"

Jag: "eeeh.... jaså?? men jag visste inte ens att hon hade mitt nummer"

Han: "eh.. okej.. aa.. men iaf.. jag rensade lite bland mina nummer och hittade ditt och undrade vem du var"

Jag: "eeh... okej.. men ja... typ... nu vet du... hejdå"

Helt skumt liksom. Och innan dess hade jag fått ett sms där det stod

"Hej jag såg dig på våga visa dig naken.se jätte snygg ju m.v.h. dan P.s. ring om du vill"


Alltså seriöst, vad är det här?? Nån jävla första april eller vad???'




Fått ett mail om en lägenhet som verkar riktigt bra. Är det också bara ett skämt?? *hoppas inte*

Kommentarer
Postat av: Mika

öööh.. fan vad skumt..:S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback