Jag ska flytta!

Då var det (i stort sett) helt klart: Jag ska flytta till egen lägenhet! :) Vi ska träffas imorgon och skriva papper. Jag kommer att hyra i andrahand i tre månader tills deras uppsägningstid har gått ut, sen får jag ta över lägenheten! *wiie* Kommer antagligen flytta in om typ bara några dagar/någon vecka. *shit, jag som inte ens har börjat packa*

Det blir lite jobbigt eftersom jag kommer ha dubbelhyra i tre månader (jag har ju också tre månaders uppsägningstid) men det löser sig. Mamma och pappa är snälla och låter mig ta ett lån från dem.

Mamma bad om ursäkt för när vi pratade i telefon och jag berättade om lägenheten. Det var inte alls hennes mening att låta så tvär, det var nog mest jag som uppfattade det så. Men i alla fall. Hon bad om ursäkt och det kändes bra. (Vi är nog alla rätt känsliga just nu... ingen av oss mår särskilt bra, mycket som rör sig i allas huvud).

Oj... blir ett kort inlägg. Fick "order" av Sofia att komma förbi en stund. Men jag ska som sagt träffa dem imorgon, sen uppdaterar jag om vad som händer!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wee! Vad roligt! :) Kram!

Postat av: sofia

order å order... du fick stannat hemma om du ville! men tack för hjälpen gumman! kram

2007-12-04 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback