Gröna Lund

Tiden på Gröna Lund är över. Igår jobbade jag mitt sista arbetspass. Sadness. Jag kommer verkligen sakna det stället. Trots att jag slitit hårt sen i april o nu äntligen får njuta av lite ledighet så kommer jag sakna jobbet, miljön o framför allt; människorna.

Tänkte försöka sammanfatta lite av min tid på Grönan i lite statistik eller nåt sånt. Får se vad det blir. :P

Anställningsperiod: 28 april - 11 augusti 2007

Antal dagar jag har arbetat: 69 dagar (känns som det är betydligt mer...)
 Antal 6-timmarspass: 26 st
 Antal 7-timmarspass: 1 st
 Antal 8-timmarspass: 11 st
 Antal 10-timmarspass: 6 st
 Antal 11-timmarspass: 12 st
 Antal 12-timmarspass: 13 st

Antal dagar jag har varit ledig: 37 dagar (känns som det är betydligt mindre...)

Attraktioner jag har stått på: 13 (av 29)
 ¤ Barnradiobilarna
 ¤ Bläckfisken
 ¤ Extreme
 ¤ Fritt Fall
 ¤ Jetline
 ¤ Kvasten
 ¤ Kättingflygaren
 ¤ Lilla Fritt Fall
 ¤ Pettson o Findus Värld
 ¤ Pop-Expressen
 ¤ Radiobilarna
 ¤ Tivolitrucken
 ¤ Vilda Musen

Attraktioner jag är uppkörd på: 4 (av 29)
 ¤ Extreme
 ¤ Lilla Fritt Fall
 ¤ Pettson o Findus Värld
 ¤ Tivolitrucken

Attraktioner jag har åkt under min anställning på GL (antal gånger inom parentes): 8
 ¤ Blå Tåget (1)
 ¤ Cirkuskarusellen (1)
 ¤ Flygande Mattan (1)
 ¤ Jetline (1) såååå stolt över det!!!
 ¤ Kvasten (7)
 ¤ Lilla Fritt Fall (2)
 ¤ Pettson o Findus Värld (1)
 ¤ Skrattkammaren (1)

Antal varningar jag har fått: 0 *stolt* ;)

Antal falska åkband jag har satt dit: 0 (tyvärr)

Antal övriga fuskare jag har satt dit: 2 (småbarn med papper i skorna för att verka längre)

Antal konserter/scenframträdanden jag har sett: 6
 ¤ Markoolio 6/6
 ¤ Thomas Di Leva 15/6
 ¤ Timbuktu 29/6
 ¤ Beastie Boys 4/7
 ¤ Carl-Einar Häckner 7+8+9/8 (3 gånger)
 ¤ Sommarkrysset (ca. 7-8 gånger)


Nu kommer jag inte på så mycket mer fakta men om det är nåt mer ni undrar över så kan ni ju be mig lägga till det. ;)

Kommentarer
Postat av: angelica

hej sandra. det var länge sedan .. hoppas allt är på topp.. hur känns det inför skolstarten? hoppas det blir kanon:) puss på söt.

2007-08-14 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback