Farväl år 2007

Ytterligare ett år av mitt liv har passerat och jag kan inte låta bli att se tillbaka på det som har hänt.

Vet inte om jag orkar rabbla upp allt som hände under hela 2007, ni har ju trots allt historierna i bloggen, där står det betydligt mer utförligt än jag någonsin skulle kunna skriva här. De största händelserna var väl dock:

Jag och R gjorde slut (efter 4 år och 10½ månader)
Jag fyllde 20 år
Jobbade på Gröna Lund
Skadade axeln
Kom in på Teckenspråks- och dövblindtolkutbildning både på Västanviks Folkhögskola och Södertörns Folkhögskola
Bestämde mig för att flytta till Leksand och gå på Västanviks Folkhögskola
Mormor dog *saknar som fan*
Tatuerade mig
Flyttade till Leksand
Var på Takida-konsert
Var på Sonata Arctica-konsert
Var på Takida-konsert igen
Var på Nightwish-konsert
Flyttade från skolan till egen lägenhet (dock också studentboende)

Ja... vet inte om det är så mycket mer egentligen... som sagt, det finns betydligt fler detaljer i bloggen för er som inte redan har läst/har glömt bort/är nyfikna.


Vad kommer då år 2008 är att tillföra?? Har verkligen ingen aning. Jag är i det stora hela hyfsat nöjd med år 2007 men jag hoppas ändå att 2008 blir betydligt bättre, för de mörka stunderna under 2007 har varit näst intill outhärdliga.

Jag försöker kliva in i år 2008 med öppet sinne. Jag hoppas att det ska leda till något jag kan må bra av.

Inga löften. Inga förhoppningar. Inga besvikelser. Bara öppet sinne.

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu kommenterar jag här :D
och 2007 var jag och hälsade på dig i Leksand :D
Kram

2008-01-03 @ 01:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback