Williams byrå - ett evighetsprojekt

ÄNTLIGEN är jag klar med Williams byrå!!! Köpte den på Blocket för ganska länge sen, började slipa den men sen hände inte så mycket. Men nu är den äntligen slipad, grundmålad, målad, smörjd och ihopskruvad!! :D Blev rätt bra faktiskt, kanske inte världens snyggaste men den ska trots allt stå i ett barnrum så what the heck! ;)

Tänkte bjuda på lite "före"- och "efter"-bilder. Passar också på att slänga in bilder på draperiet jag har sytt till badrummet. Blev en jäkla skillnad måste jag säga!!


Byrån - före


Byrån - pågående grundmålning


Lådorna - pågående grundmålning


Byrån - äntligen klar!!!




Draperi - före (bortse från den gigantiska tvätthögen :P)


Draperi - efter *tadaa* (observera att tvätthögen försvann också ;))


Kommentarer
Postat av: fia

fan va fint!! :D duktiga du!

Postat av: Mia

Vem behöver en karl?! ;) Kvinnor kan!

Ja det tycker jag verkligen, nu när det fina vädret börjar komma igång på riktigt med..:D

Kraaaam

2010-05-12 @ 09:51:00
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Janna

Mycket snyggt Sandra! Vill du komma och fixa lite hemma hos mig också?

2010-05-12 @ 11:50:11
Postat av: Johanna

Himla bra det blev både byrån och draperiet!

2010-05-14 @ 09:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback