SKOTTLAND!!!

Skottlandsresan är bokad och klar!!!! *lycklig* Efter mycket om och men så bestämde vi för att åka hela familjen, så igår kväll bokade vi resa. 29 juli-1 augusti blir vi borta!! Är hur glad som helst samtidigt som jag är lite nervös, det blir min första riktiga utlandsresa. Dessutom ska ju William med så det ska bli spännande att se hur det går. Han kommer ju vara nästan 8 månader när vi åker så förhoppningsvis är det inga problem. Nu är det bara pass och sånt till hela familjen som måste fixas. Peter har ju ett men det går snart ut så han kan lika gärna fixa ett nytt. Jag har aldrig ägt ett (har ju inte behövt) så jag och William ska fixa våra första pass. :) Lägger in lite bilder i väntan på våra egna! ^^


Hotellet där vi ska bo (mitt inne i den äldsta delen av Edinburgh)



Edinburgh castle - ett måste att se!!



Palace of Holyroodhouse - även det är ett måste!!


EDINBURGH - HERE WE COME!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback