Destination: Småland

Ja, då bär det av till Småland, fredag till måndag eller tisdag. Tyvärr blir det utan älsklingen så det är lite blandade känslor... kommer sakna honom massa massa mycket, är ju van vid att ha honom vid min sida. Men ja, ibland får man bita ihop. Och för en gångs skull är det ju faktiskt JAG som åker ifrån HONOM och inte tvärtom. ;)
Det blir mamma, jag och Yrla som åker ner till mammas barndomskompis i Småland. Sen, om vi orkar och kan så blir det kanske en sväng till Blekinge på lördag där mamma har sin faster och kusiner m.fl. Och på hemvägen blir det antagligen till att stanna på Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby. Måste ju tänka på att man har en 5-åring med sig (och jag lovar att det inte alls är förberedelser för vad som komma skall och inte heller är det nostalgi från ens egen barndom... jag looooovar *ler*).

Harry Potter-filmen var bra, dock kändes det verkligen som en uppladdning inför slutet. Var lite jobbigt att sitta så länge (2½ timme) i trånga jävla stolar med en bebis i magen som sparkar en på kissblåsan. *Note to self: ingen mer bio förrän ungen är ute ;)*

Uppdateringen kommer alltså vara obefintlig under helgen om jag inte råkar komma över en dator och har nåt vettigt att säga (räkna alltså inte med det) men jag ska försöka vara duktig och uppdatera sen när jag kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja jag ska jobba och så, åker ju med Elin i laget! Skönt med sällskap :)



Tack, känns skönt!! Känns lite som om jag kommer vara bortglömd när jag kommer hem men förhoppningvis vill några vara mina kompisar fortfarande :D haha

Postat av: Anonym

Men då får vi träffas då och så får jag se eran söta bebis!!! :)

2009-07-26 @ 18:40:19
Postat av: Anonym

Filmen va seeeeg tyte jag... sista halvtimmen va bra möjligtvis... för mkt håmngel o för lite om formlerna o formelboken....

2009-07-26 @ 23:26:38
Postat av: Jenny

det e jenny penny skåning som skrivit inlägget... om d inte syns... heheh

2009-07-26 @ 23:28:03
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback