5 dagar till julafton

Vart tar dagarna vägen? Det känns som att tiden bara flyger iväg. Jag har helt tappat känslan för vilken dag det är, tycker att alla dagar flyter ihop. :P Tänk, William är redan två veckor gammal! :O

Om fem dagar är det julafton... helt sjukt egentligen. Den här julen blir annorlunda på flera sätt. Dels är det första julen med William, sen är det första julen någonsin som jag inte kommer fira tillsammans med mamma och pappa. Det känns lite konstigt faktiskt. Antagligen åker vi förbi pappa en liten sväng mitt på dan för att sedan åka till Peters föräldrar. Sen firar vi annandagen med mamma, Ellinor och Yrla.

Det är lite jobbigt för jag har ganska mycket julkänsla just nu men jag hinner inte göra nånting av det som jag skulle vilja. Tiden räcker liksom inte till trots att vi är hemma. :P Är det inte mat så är det sömn eller gos som gäller, då är det svårt att hinna med något annat.

Sitter just nu lite på helspänn... Matade William för lite drygt en timme sen... räckte med amningen men nu verkar han vakna till liv igen.. :/ Så blir nog till att ta upp honom och ge honom lite ersättning trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback