Nedräkning 2

Ja, nu är det verkligen inte långt kvar tills flytten blir av. Det är max en vecka kvar, har vi tur är det inte ens så lång tid. *yay* Det börjar kännas lite stressigt nu med allt det sista som ska göras. Det är svårt att packa ner saker man använder dagligen (typ) samtidigt som man vill göra så mycket som möjligt nu så man slipper "sista-sekunden-packningen", för den är ingen höjdare. Jag har ju fördelen att jag bor hemma så jag kan ta saker i omgångar i värsta fall, men man vill ju få allt klart så fort som möjligt för att slippa flänga fram och tillbaka hela tiden.

Tänk, om en vecka sitter jag i vår nya lägenhet, då har jag gått och blivit SAMBO. *ojj* Det känns faktiskt ganska stort, speciellt med tanke på att vi bara har varit tillsammans snart 5 månader. Dock känns det sååå rätt och det känns sååå underbart så jag är inte ett dugg orolig för det här. Det kommer bli superbra!! Blir lite tufft i början med dubbla hyror och massa nödvändiga köp som vi egentligen inte har råd med för tillfället men det får lösa sig. "Vi får leva lite spartanskt" som älsklingen säger. Jag lovar dock att när vi väl fått lite ordning där hemma så ska vi ha någon typ av inflyttningsfest, när det blir, ja det får ni hålla er uppdaterade om. Se bara till att ni ALLA kan komma, blir roligare så. ;)

Det börjar bli dags för mig att äta lunch och så (ja, jag vet att det är tidigt men när man jobbar mina tider får man tyvärr finna sig i att äta lunch vid 10-10.30, ibland blir det så tidigt som vid 9, men då har man oftast jobbat sen 4.30-5.00 också. :P ).

Slutar "tidigt" idag (15.50) så har lite planer på att pysa iväg till IKEA och Jysk en sväng innan det blir färd hem till älsklingen (är ledig imorgon).

5-7 dagar kvar till flytt!! *tjoho*

Kommentarer
Postat av: jennie

bara en vecka kvar till flyttning?? Gud så kul!! :D



Nej du jag vet inte jag sa typ en blender (tills när jag flyttar :D) haha sen vet jag inte alls!! Jobbigt det där

Postat av: jennie

Ja du är lite lat nu när det gäller sökandt av lägenhet men efter jul och alla julbord jag ska jobba på ska jag ta tag i dte där!! :)

2008-10-30 @ 17:37:28
URL: http://jenniej89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback