Ynkipynk

Usch... just nu är jag bara ynklig känns det som. Hostar så tårarna rinner och det känns som jag ska spy, näsan snorar och vägrar ge sig och kroppen gör ont. Förkylningstider tydligen, många som går runt med skiten, och klart att jag skulle få det, träffar ju alldeles för mycket människor hela dagarna så det är väl nån resenär som har gett mig det i present.

Känns förjävligt att jobba när man måste pilla i sig ipren för att orka stå på benen men vad fan ska jag göra? Det är kris på folk, jag behöver pengarna och jag har precis börjat. Det är INTE läge att vara hemma och tycka synd om sig själv och därför biter jag ihop. Är dock ledig imorgon så får väl ligga hemma och kurera mig lite då.

På lördag jobbar jag till 14.50 sen bär det av till Karlskoga (om jag inte minns fel :P). Kompisar till pojken ska ha gemensam 30-årsfest och jag ska tydligen med. Kan nog bli skojigt, om jag inte är alltför dålig. *hoppas att jag hinner krya på mig lite*

Nu ska jag slänga mig i duschen, sen åka iväg och våldgästa pojkens lägenhet tills han kommer hem. Då blir det laga mat och sen dö i soffan. Ungefär så mycket jag orkar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback