10 dagar...

...kvar till jul och jag har köpt en enda julklapp. Tänker nog inte engagera mig mer iår. Har varken tid eller pengar för att köpa fler. Tyvärr... That sucks. Jag får väl själv vara julklapp till folk. Erbjuda mitt sällskap eller mina tjänster eller nåt.

Sitter vaken med huvudvärk (idag igen)... Hade dåligt samvete för div. 3-laget så jag messade tränaren och sa att jag skulle vara hemma idag (skulle egentligen ha åkt till Dalarna över dan idag men det sket sig) och jag fick då tillbaka att jag ska befinna mig i Högdalshallen kl. 14.00. Har egentligen NOLL lust att åka hemifrån idag, har ju inte ens nån bil, men samtidigt vill jag inte sätta dem mer i skiten än vad de redan är, inte när jag faktiskt KAN ställa upp.

Så nu är det till att fixa frukost, packa väskan, försöka få liv i Peter för att höra om han ska åka med och sen är det dags att åka. Det blir så när man måste åka kommunalt... då tar allt så mycket längre tid.

Hungrig som en gnu är jag också så frukost är prio ett.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback