Migrän

Gud va kul det är med migrän.... har haft huvudvärk i typ 5 dagar nu, men idag biter inte ens Alvedon. Det suger...

Idag började jag skolan. Det känns lite konstigt att plugga heltid utan att ens gå till skolan. Jag hoppas bara att jag lyckas hålla disciplinen så jag gör det jag ska och inte hoppar av... Det krävs rätt mycket för att plugga på distans men jag SKA klara det.

Imorgon ska vi hämta hem vårt lilla troll. Saknar honom så jag blir tokig! Visst är det skönt att vara hemma själv och få ta det lugnt men ändå så värker det i hjärtat. Tänk att vår lille skitunge börjar på dagis nästa onsdag, då är det helt plötsligt normalt att det bara är jag hemma...

Nej, mitt huvud vill inte längre... får nog bli en till Alvedon och sen kanske lägga mig i sovrummet där det är mörkt ett tag och hoppas på att det går över för det här är inge roligt längre... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback