Stiltje

Jag vet att det har varit stiltje här inne i bloggen väldigt länge och att de få som läser säkert har slutat läsa vid det här laget. Varför jag inte skriver så mycket beror nog mest på att dagarna är fulla med att underhålla William och kvällarna är det antingen träningar eller så vill jag spendera tid med familjen. Jag tror heller inte att det är någon idé att jag lovar er att försöka skriva oftare för vi har ju sett hur det har gått hittills.

Dagarna här hemma spenderas framför allt med William. Det händer väldigt mycket med honom just nu så det gäller att vara med hela tiden. Han kryper (fast det går fortare att åla så när han vill ta sig fram fort lägger han sig på mage och kör ålning ala militärstil), ställer sig upp mot ALLT, vinkar, klappar händerna, skakar på huvudet och pratar för glatta livet (sen om han säger något vettigt, det kan jag inte svara på). Som ni förstår är det svårt att lämna honom med blicken ens en sekund, än mindre sitta vid datorn i lugn och ro.

Jag började läsa matematik C i början av augusti. Efter några lektioner och INGET plugg hemma insåg jag att nu var verkligen inte rätt tid för mig så jag avbröt kursen. Känns skit eftersom jag känner mig så misslyckad när jag inte slutför saker men jag försöker att intala mig själv att det är bäst så nu och att jag får ta igen den vid ett senare tillfället.

Bröllopsplaneringen står rätt stilla. Vet inte riktigt vad jag mer kan göra just nu egentligen och därför gör jag inte så mycket alls. Jag har varit runt och tittat en hel del på klänningar och har nog hittat den jag vill ha. Betydligt dyrare än vad jag hade tänkt mig men samtidigt kan jag inte riktigt släppa den heller. Har dock ett "budgetalternativ" så vi får väl se vilken det blir i slutändan.

I övrigt händer det inte så mycket just nu... tänker nog inte skriva mer denna gång, känner mig rätt tom i huvudet och är verkligen inte på mitt bästa humör men jag ville i alla fall att ni ska veta att jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback