MVG

Jag är ju bara bäst!! På något magiskt sätt lyckades jag skrapa ihop ett MVG i matte B!! Det trodde jag ALDRIG faktiskt! Ett VG på sin höjd men kunde inte i min vildaste fantasi tro att jag skulle få ett MVG. Är hur glad som helst!! :D Trots att alla andra "ja men vadå, det visste vi ju redan, du får ju alltid MVG" så blev jag faktiskt genuint förvånad. Det kändes inte så bra. Men 37,5 av 43 poäng säger väl sitt. MVG-gränsen var 25 varav minst 12 skulle vara VG-poäng. :P

Har sökt matte C som börjar i augusti. Tror att jag har kommit in så har ca 1½ månad tills det är dags att plugga igen. Dock blir det inte riktigt lika intensivt, den kursen ligger på 10 veckor (är i och för sig en 100 poängskurs, matte B är bara 50 poäng) så jag har förhoppningsvis lite mer tid att plugga på. Samtidigt har jag ju bevisat att jag klarar mig bäst under lite press, så har jag alltid funkat.

Jag sitter här och väntar på att William ska vakna. När han gör det ska vi nog åka till Barkarby och hämta resesängen som vi har köpt. Sen blir det nog att titta på soffa och badkar. Vill ha en ny soffa, har tröttnat på vår. Vill ha en i skinn, är less på att behöva tvätta klädsel hela tiden. Nackdelen med att ha en spyunge, helt klart!! Sen gällande badkar känner vi att det börjar bli dags för det. William älskar ju att bada i baljan men han börjar bli för stor för den och när han är det så kommer han inte kunna bada mer eftersom vi bara har dusch. Plus att det är ju ganska trevligt att sjunka ner i ett varmt bad efter en hård dag. *ler*

På fredag är det midsommar. Har fortfarande inte bestämt vad vi ska hitta på. Just nu lutar det väl lite åt att vi åker upp till Peters mormor i Dalarna men vi får se. Kan ju vara skönt att vara hemma också men ja, tiden får utvisa vad som sker.

Medan jag väntar på att Wille ska vakna sitter jag och lyssnar på Melissa Horn. Den kvinnan kan verkligen sjunga! Herre gud alltså! Vill sååå gärna gå på nån av hennes spelningar i sommar!! Ev. blir det Uppsala men vi får se. Väntar på svar från ev. sällskap. :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till MVG:t, starkt jobbat. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback