Glad midsommar!!

Ja då sitter man uppe i Orsa hos Peters mormor och morfar. Då vi inte hade några särskilda planer för midsommar så bestämde vi oss för att åka upp när Peters mamma frågade ifall vi ville det. Dock kom vi iväg alldeles för sent så vi var inte uppe förrän runt 01.30. :P Wille sov större delen av bilresan så han ville INTE sova sen när vi väl var framme.

Idag har vi inte gjort något särskilt. Jag och Peter passade på att "rymma" till Mora en liten vända medan Wille underhöll farmor och gammelmormor. Var faktiskt skönt att komma iväg bara vi men det kändes samtidigt lite konstigt att lilleman inte var med.

Nu ikväll har vi ätit massa midsommarmat: färskpotatis, sill, gräddfil, gräslök, skinka m.m. *mums* Känner att min mage är lite väl uttöjd men denna vecka är redan åt helvete gällande maten så ja, det får bli som det blir. Snart är det jordgubbar på matsedeln och det går alltid ner, oavsett hur mätt man är. *skratt*

Hemresan blir nog imorgon. Nog för att det är skönt att komma hemifrån men det är nästan skönare att komma hem. Sen tycker jag att det räcker att sova borta två nätter med William, han sover så dåligt på dagarna när vi är borta så han blir lätt övertrött. Dock är han en liten ängel som vanligt och charmar alla han träffar. *ler*

Idag ska vi också passa på att gratulera sötaste Alicia som blir ett helt år!!! Tiden går så himla fort! Vi är nu närmre Williams 1-årsdag än vad vi är hans födsel... ujujuj... vart tog min lilla bebis vägen? :O Men återigen, STORT GRATTIS TILL ALICIA PÅ 1-ÅRSDAGEN!!! :D

Kommentarer
Postat av: Mia

svar:

Haha, ja det uppdateras inte alltför ofta här inte..;)

Nästa vecka är mina kusiner från Lysekil här, men dom ska säkert försöka träffa sin pappa någon dag då så vi kanske ska försöka klämma in något... och så måste jag bara säga förlåt för att jag inte svarade på ditt sms häromdagen, men jag har inga pengar på kortet... så: Om jag inte svarar - RING! för då beror det helt säkert på det... haha..:p



Mathilda går nu, kryper nästan inget alls längre. :D

Lillfisen börjar bli stor, spola tillbaka tiden? Oh yes!



Kraaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback