♥ 2 år ♥

9 juni firade vi 2 år tillsammans. När jag tänker på hur mycket vi har hunnit med under de här två åren känns det snarare som att vi har varit tillsammans i 7-8 år. :) 2 år är bara början på vårt liv tillsammans, många fler ska det bli!! :)

Tyvärr blev inte dagen som jag hade hoppats då jag var tvungen att plugga hela kvällen, men vi har sagt att vi ska försöka ta igen det när skolan är slut.

Apropå skolan så är jag NÄSTAN klar, imorgon är dagen D, imorgon är det nämligen nationellt prov på hela kursen. Börjar bli lite nervös då det känns som att allt jag har lärt mig på något mystiskt sätt har försvunnit... men det blir säkert bra, godkänd är jag rätt övertygad om att jag blir, bara hoppas att jag lyckas bättre än så.

Shit, nu är det dags för mat känner jag! Min mage protesterade vilt nyss. Har inte ätit sen 8 imorse så börjar bli dags nu... får återkomma en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback