Uttråkad

Satan va uttråkad jag är!!! Är så jäkla less på att bara gå hemma hela dagarna så jag snart börjar klättra på väggarna! Som om det inte vore nog så jobbar Peter, trots att det är lördag. Han kom hem kl. 6 imorse efter att ha jobbat och åkte tillbaka till jobbet vid typ 15.30 eller nåt sånt. Visst, det är bra pengar och det är sånt de måste göra men räcker det inte att jag är ensam hela veckorna, ska jag behöva vara det på helgerna också? :(

Nu är det en vecka kvar till flytt och jag börjar få panik... Det är sååå mycket kvar som ska packas men det är typ ingenting som kan packas för att det används... kommer antagligen bli precis så som jag inte vill att det ska bli, att man står och öser ner allt i kartonger i ren panik typ på fredag kväll/lördag morgon.. :/

Nej, om man ska se sig omkring om det finns nånting man kan göra... blir galen av att bara sitta här. Tror det värsta är att jag inte har en aning om när Peter kan komma hem... de kan vara klara om en timme (inte ett dugg troligt) eller så kan det bli ytterligare en natt ensam. *saknar*



Kort om bebis. Idag har jag gått 31 fulla veckor vilket innebär att det bara är ca 9 veckor kvar. *längtar* Det är full fart i magen vissa dagar. Ibland undrar jag om h*n försöker ta sig ut genom naveln eller sidan på mig. Det märks att det blir trängre och trängre därinne. Själv har jag insett att i stort sett alla kläder är för små. Det är mjukiskläder rakt igenom som gäller, inget annat passar. I och för sig inte mig emot, jag trivs ju i mjukisar. :P

Det börjar bli riktigt riktigt svårt att vända sig i sängen, vilket har lett till att jag ligger i stort sett i samma position hela tiden när jag sover och det i sin tur leder till att jag får ont. Vaknade igår morse med en enorm smärta i höger axel då jag antagligen har sovit på den större delen av natten. "Tur" att jag har mina små kisspauser under natten som gör att jag måste gå upp, då kan man passa på att byta position när man sen går och lägger sig igen.

Allt ser i alla fall fortfarande bra ut och det verkar som att pyret växer som h*n ska vilket känns skönt. Ibland har jag känt av ett tryck neråt så jag börjar fundera på om liten kanske har börjat fixera sig lite smått. Men det verkar nästan lite tidigt... men jag vet inte. Får fråga barnmorskan nästa måndag då vi ska dit igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan ju mycket väl bara så att h*n håller på och fixerar sig, jag känner nämligen likadant. Har läst att det inte alls är ovanligt att dom börjar göra det kring veckan 31 men att dom fortfarande är ruckbara.

2009-09-27 @ 09:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback