BF -7 dagar

Jepp... 7 dagar kvar tills liten är beräknad. En vecka... att en vecka kan kännas som sån fruktansvärd lång tid, det trodde jag inte. Fast det är väl kanske vetskapen om att en vecka lika gärna kan vara tre veckor som gör att det känns så långdraget.

Det är inte mycket som har hänt sen jag skrev sist, men liiiiite annorlunda har det börjat kännas. Sen vet jag inte om det mest är inbillning eller om det faktiskt ÄR så. :P Men i vilket fall så tycker jag mig känna ett lite större tryck nedåt, att det ömmar lite mer i ljumskarna och att "tjejmagen" jobbar lite mer. Men det är som sagt ganska små förändringar så än så länge verkar det inte som att nåt är på g, fast man kan ju alltid hoppas.

Sitter ju en del på sajten 
Familjeliv.se där jag följer lite olika forum osv. Där märker man att det börjar närma sig då det är några stycken som redan har fått sina små sötnosar. Snacka om att man blir avis, ojojoj!!! Tror de är 5 stycken hittills om jag inte minns fel varav två stycken hade BF efter mig egentligen. Ibland får jag känslan att lillskiten tänker bo kvar i min mage och aldrig komma ut, att jag kommer vara gravid för all framtid. :/

Nu är det heller inte långt kvar till jul, lite drygt en månad bara. Men jag har väldigt svårt att få in det i mitt huvud eftersom jag har väldigt svårt att förstå att liten ska titta ut först. Fatta... när vi sitter där på julafton och äter julmat och myser och öppnar paket osv, då gör vi det med en liten bebis i famnen!! *chockad* Jag kan verkligen inte smälta det faktum att om max tre veckor är vi en familj på tre, inte på två.

Nej... magen knorrar som sjutton och klockan börjar närma sig hemkomst för Peter så ska försöka kika i frysen om det finns nåt spännande att äta till middag en fredagskväll som denna. Sen lär det nog bli tv-soffan resten av kvällen (som jag även har spenderat dagen i tillsammans med mamma och massa Prison Break-avsnitt). Försöker att vila mig till att bebis ska komma, de säger ju att det ska hjälpa fast jag är nog den första att tvivla med tanke på att jag inte har gjort annat i flera månader och jag har fortfarande inte sett röken av någon liten bebis här...

Vidare uppdatering kommer, om nästa gång blir med eller utan bebis-ankomst, ja det får vi se då! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback