Ny bil!

ÄNTLIGEN har vi hittat en ny bil! Vi tittade på en bil idag och bestämde oss för att den blir det. :) En Volvo V70 -07 blir det. Svart metallic (såklart). Hur fin som helst och hur skön som helst att köra. Visst, den kostar, men jag är så less på skruttbilar som inte håller så vi bestämde oss för att lägga ner lite mer pengar på bilen för att slippa köpa ny om typ ett år igen.

På tisdag ska vi göra klart affären, vilket innebär att på tisdag har vi en ny bil som vi kan glida runt i! *yey*

vår bil!
Vår blivande bil!! :D

Kommentarer
Postat av: Peter

VÅR bil :)

2009-01-16 @ 15:46:57
Postat av: Jenny

Mycket tjusig för den liknar ju min skratt Haha. Mycket bra köp, du kan ju berätta va ni gav för den för mig privat, kul att veta... Min e en 04:a, titangrå :)

Postat av: Mika

Vad FIIIN den är!! :D

2009-01-18 @ 14:19:09
URL: http://themarilyngirl.blogg.se/
Postat av: Frida

Fan va nice!!!! svart oxå:) as bra och grattis :P

2009-01-18 @ 16:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback