Huvudvärk

Jag skulle egentligen ha jobbat idag men pga "migrän" (som sen faktiskt blev riktig huvuvärk) var jag hemma. Grejen var att jag verkligen inte orkade jobba, jag hade en skittjänst och jag ville vara med min älskade. Fuck va fel allt blev. "Migränen" blev riktig huvudvärk som sagt (typiskt mig när jag sjukar mig.... verkar vara mitt samvete som inte vill att jag ska ljuga), pojken har varit på konstigt humör hela dagen och det hela slutade med att jag åkte därifrån vid 16 i förhoppning om att komma tillbaka lite senare på kvällen men tji fick jag. Han tyckte att det var bättre att jag stannade kvar hemma. Så nu sitter jag här, ensam i mitt rum, lyssnar på deprimerande musik och mår i allmänhet helt jävla fucking kasst. Problemet är att det inte är någon som helst mening med att försöka "övertala" honom eller så för det kommer säkert bara bli skit om jag åker dit i alla fall.

Dessutom lär ju imorgon skita sig också. Vi skulle ha en mysig hemmadag bara han och jag eftersom han hade fått ledigt från jobbet men den kan jag säkert glömma nu för jag lär inte vara hemma hos honom förrän nån gång mitt på dan eftersom jag ska sova hemma och sen har jag träning vid 18 och jag börjar 4.48 på tisdag så jag kan inte vara uppe sent imorgon heller.

Dum som jag är sitter jag ju och väntar på att han ska höra av sig och säga "älskling, kom hit" eller nåt. Men jag vet att det inte kommer att bli så. Han kommer inte att ändra sig. Jag kommer inte få åka till honom ikväll. Jag kommer bli tvungen att krypa ner i min kalla, tomma säng i natt, ligga vaken hela natten och när jag väl somnar, plågas av mardrömmarna. Jag vet att det kommer att bli så men jag kan ändå inte låta bli att vänta på hans rop. *lyssnar ut i mörkret*.

Fan alltså.... jag vill bara skita i allt just nu. Det känns som att vi lika gärna kan låta bli att ses imorgon. *jag vet att jag är dum när jag säger sånt och jag menar det inte för fem öre men jag blir så otroligt frustrerad och jag måste få ut min frustration på något sätt och då blir det såhär*.

Jag älskar honom för mycket. Det är därför jag blir såhär...

Fuck everything. Nu ska jag gå och försöka kväva mig själv med en kudde eller nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback