Nedräkning

Nedräkningen har börjat... det är 2 veckor kvar tills lägenheten är vår!!! Börjar kännas som att det här är på riktigt nu. *wiie* Det känns underbart. Allt annat skit vill jag bara förtränga för jag vill njuta av det här till 100%. Om ca. två veckor bor jag tillsammans med min älskade på heltid!

Flytten sker: lördag 1 november eller måndag 3 november. Tyvärr vet vi inte än då det beror på när den tidigare hyresgästen har lämnat in nycklarna. Har vi tur gör han det innan helgen och då får vi självklart tillgång till lägenheten innan helgen. Men han har på sig till kl. 12 på måndagen så om vi har otur lämnar han dem inte förrän då och då kan vi inte få dem förrän kl. 13 på måndagen. Men senast måndag em/kväll 3 november går alltså flyttlasset.

Den här helgen blir det total nedpackning av älsklingens lägenhet eftersom jag jobbar nästa helg så då kommer vi inte kunna göra nåt och helgen efter det ska allt vara klart eftersom det blir flytt då.

*lycklig trots allt elände*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback