Vilken jävla kväll

Jag har varit på dåligt humör hela dan idag, av olika anledningar. Syster ville gå på Anchor (abstinens) och frågade om jag ville hänga på. Tyckte att jag kunde behöva det så jag tackade ja. Först skulle jag dock titta på hockeyn, men det var ju värdelöst med tanke på vilken dålig match det var. *svär* Sen när vi hade gjort oss klara åkte vi för att hämta Petra. Det var då det började hända saker.

Först när vi åkte på Västerbron kom vi upp jämsides med en taxi, i den satt några killar som antagligen hade varit på Råsunda och kollat på Djurgården - Hammarby (de var Hammarby-supportrar). De vinkade till oss lite glatt och vi garvade gott åt dem och vinkade tillbaka. Taxichauffören såg glad ut när han såg att vi vinkade, vet inte om han trodde att det var till honom. :P

Efter det när vi kom av Västerbron och skulle svänga ner på Södermälarstrand stod en bil vid trafiksignalen (som var grön) och höll på att plocka upp folk (fråga mig inte varför man gör det mitt i gatan). Lättirriterad som jag var blev jag lite störd och tutade på honom varpå han körde iväg och höll på att köra över den ena killens fot eftersom han inte hade hunnit in i bilen ordentligt. Jag och syster skrattade gott samtidigt som jag fick lite dåligt samvete för att jag hade stressat på (det hade ju faktiskt kunnat hända något).

Vi hämtade upp Petra och åkte sen den krångliga vägen bort mot Anchor. Borta vid Slussen typ tänkte jag byta fil och blinkade och började svänga lite svagt till höger. Då såg jag att jag hade en bil precis i sidan (jävla "döda vinkeln"!!!!) så jag väjde naturligtvis undan och tillbaka i min fil. Surfittan (ja, det var hon faktiskt) blev förbannad och försökte stoppa mig sen för att få mig att be om ursäkt. Jag lackade för att jag tänkte fan inte stanna mitt på vägen för att hon höll på så jag tänkte gasa förbi varpå hon också drog på. Då slog jag i bromsen, tvärnitade och gick in bakom henne igen. Då ledsnade hon tydligen. Sen kom vi upp jämsides med varandra lite senare, då var syster (o)smart nog att peka finger åt surfittan som då blev ännu mer förbannad och började förfölja oss. Hon förföljde oss genom typ hela jävla stan bort till Anchor, när vi parkerade, parkerade hon in min bil och sen ställde hon sig och väntade på att jag skulle kliva ur bilen. Hon började käfta men jag totalignorerade henne. Bland det första hon kläckte ur sig var "min bil är värd mer än ditt liv så du ska fan va rädd om den". Jävlar va nära jag var att ge henne en rak höger. Vore det så att jag skulle kunna göra det utan straff hade jag fan gjort det, hon förtjänade det VERKLIGEN! Syster blev dock förbannad och började käfta emot. Jag orkade inte engagera mig så jag stod och väntade på att hon (surfittan) skulle ge upp och åka nån gång. Till slut gav hon i alla fall upp och åkte ("FUCK YOU BITCH!!!!!" var min tanke just då). Det mest klockrena kommentarerna från surfittan måste dock ha varit "Ja, men sparka på min bil då, jag har ditt regnummer" (som om vi inte hade hennes också???). Den och "jag kommer från Skärholmen" (ja, va fan gör du då här med din fula Merca som du har på avbetalning (du har alltså inte ens råd att casha den)???), de kommentarerna slog nog allt. *skrattade gott*

Efter vårt lilla bråk mitt inne i stan gick vi i alla fall bort till Anchor och hade en trevlig, om än kort, kväll. Sen blev det Donken (inte bra, blir alltid så jävla sugen på det efter Anchor) och sen skjutsa hem Petra och syster och sen hem. "Tyvärr" blev det inga spännande händelser på vägen hem men det var nog lika bra.

Nu sitter jag uppe fast jag inte borde (har sjukgymnastik imorgon kl. 10.30) och har massa i huvudet.



Jag har lyckats gråta lite idag. Det satt långt in men jag har trots allt lyckats två gånger. Dels när jag satt och tittade på tv (vet dock inte varför jag började) och sen för att min älsebex är så jävla go. Hon måste vara det sötaste som går på två ben!! Jag menar, man kan inte dedikera "Curly Sue" till någon bara sådär... den är KÄRLEK!!! :O *saknar henne som fan* Men nu har kanske pengafrågan löst sig, nu ska jag bara se till att kidnappa hit henne så jag sen kan låsa in henne så hon aldrig kan rymma härifrån. *planerar för fullt*



Hur kommer det sig att killar är såna jävla SVIN?? Jag har verkligen funderat på det. Bl.a. har jag och Mika haft många diskussioner kring varför det är så. Jag tycker det är så hemskt att varenda kille man stöter på, bara är ett ännu starkare bevis på att killar ÄR svin och idioter, än killen man stötte på innan honom. Jag är så jävla less på det manliga könet så jag bara vill spy. Varför måste ni vara såna jävla svin?? Varför kan ni inte vara lite normala??

Jag ska bli lesbisk på heltid. Ska bara vänta på att Maddä blir singel. *ler* Näe, men skämt åsido, jag tänker ge upp allt vad killar heter. Jag är så jävla less på att tro att jag har hittat nåt vettigt men det visar sig att det är ett svin som allt annat. Jag orkar inte bry mig. Jag kommer aldrig mer att tro på att någon kille är annorlunda, alla killar är SVIN, mer eller mindre.



Jag borde verkligen sova... men det är svårt när man har sovit tre timmar mitt på dagen...

Imorgon ska jag och syster på Poets of the Fall på Debaser Slussen. Jäklar va vi är ute och ränner. :P Det blir nog trevligt.

Har jag tur kommer älskade hit på fredag. Men jag vågar inte hoppas, det vore för bra.

På lördag är det fest hos Lotta, hon har ju fyllt år! :) *grattis i efterskott*

Nu blir det sängen....

GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Maddä

Älskar dig.
Lovar att om jag skulle bli singel är du den första som få veta ;)

2008-05-08 @ 18:57:06
Postat av: Lisa

Kommer det inte bilder från banditbåten? Finns massor på bandits hemsida, tänkte om du visste att du var med på något? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback