"I'd like to be somebodys Gerry"

Har precis tittat klart på "PS. I love you". Såg den på bio för ett tag sen och föll direkt. Sen fick jag den av Sofie på datorn igår så jag bestämde mig för att se den ikväll. Bland det första jag sa efter att jag hade sett den på bio var "det här är en sån film man ska se ensam hemma i soffan, uppkrupen med en filt och bara släppa lös alla känslor". Det var precis vad jag gjorde ikväll. Jag lyckades släppa på allt. Tårarna rann, nästan konstant. Det gjorde ont, jag mådde nästan illa av all smärta, samtidigt som det var så jäkla skönt att äntligen få ut en del av all skit. Det gör fortfarande ont, men ändå lite bättre. Tror jag ska ha en ny "urladdning" snart igen. Det behövs och den här filmen är PRECIS det som behövs för att jag ska kunna släppa alla spärrar som håller emot.

"I love you 'til the end......"

Kommentarer
Postat av: Tjifve

Jag fullkomligt älskar sånna filmer som får en att släppa lös alla känslor. Så ps. I love you står längst fram i tur på min downloadlista nu ;) Tack för tipset!

2008-05-18 @ 02:53:57
Postat av: Lisa

Åh den såg jag också på bio. Tårarna bara sprutade på mig i biosalongen, orkade inte bry mig att alla andra stirrade. Favoritfilm. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback