Det var länge sen...

Det var länge sen jag fick den närhet som jag så desperat behöver.
Det var länge sen någon lade armarna om mig och jag bara fick försvinna in i en drömvärld, där jag visste att jag var trygg tack vare personen som så försiktigt höll om mig.
Det var länge sen någon låg bredvid mig och pillade sådär mysigt med mitt hår.
Det var länge sen någon tittade på mig med ögon som visade att den brydde sig mer om mig än om något annat på denna jord.
Det var länge sen jag somnade i värmen av någon annan.
Det var länge sen jag vaknade upp mitt i natten, kröp närmare och somnade om igen, lycklig för den som låg bredvid.


Det var länge sen jag fick ge min kärlek till någon, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback