Bandit-fest på Anchor

Igår var det utgång igen. Syster, Petra och jag var på Harry B. James i onsdags men besvikelsen var ett faktum då de flesta var fjortisar så jag var ännu mer sugen igår när det var Bandit-fest på Anchor. *my favourite* Det blev jag, Frida och Petra som masade oss dit. Stod i kö i över en timme innan vi fick komma in (och under den tiden lyckades jag tydligen se "min" Anchor-flicka men jag kom på det för sent och då hade hon hunnit försvinna *bannar mig själv*) men när vi kom in glömde vi snabbt bort hur tråkigt det var att stå i kö. Jag tycker verkligen om Anchor. Så jäkla skönt folk, mysigt ställe, bra musik och goda drinkar. :) Igår var det dessutom extra bra musik i och med att det var Bandit som skötte musiken. *yey*

Petra hittade nåt snyggt ragg (eller ja, han hittade henne) som hängde runt henne halva kvällen och jag blev beordrad av en tjej att gå ut och hålla hennes kompis (?)sällskap när han skulle röka. Vi stod ute och snackade så länge att Petra och Frida tydligen blev oroliga men det var bara trevligt. :) Innan vi alla skulle börja röra på oss bytte både han och jag och tjejen och jag nummer plus att jag blev bjuden på fest till dem imorgon (lördag). Tyvärr skulle Petra upp och jobba och klockan rann iväg så vi var tvungna att röra oss hemåt. På vägen hem messades vi lite grann och i det sista sms:et jag fick stod det typ "va bra, då vet jag att du lever (jag skrev att jag var hemma och skulle sova) så att man kanske kan få träffa dig igen". Lite sött faktiskt. :)

Idag har varit smittad av den härliga stämningen från igår, jag har varit på ganska bra humör vilket ledde till att jag orkade masa mig utanför dörren, ända bort till Solna för lite shopping med syrran. Tänkte leta efter ett par nya handbollsskor men det gick inge vidare. Köpte bara en nagelfil och sen stannade vi på CityGross på vägen hem för att handla mat.

Kvällen har inte varit riktigt lika bra, jag känner att det är något som ligger och gnager i magen hela tiden men det vill tydligen inte komma upp till ytan. Det stör mig att jag inte vet vad det är som ligger och gnager. Jag försöker njuta så mycket jag bara kan av mina bra stunder (som igår kväll, jag trivdes verkligen massor) men så fort de tar slut har jag svårt att bevara känslan. Igår kväll var för lyckad, det har gjort att det känns som att jag måste straffa mig själv nu. Jag får känslan av att det inte är okej att ha roligt när man mår dåligt. Jag vet att det är fel att tänka så men hjärnspökena säger emot.

Jag vill orka vara den som jag var igår kväll hela tiden men det kräver så otroligt mycket energi att jag är helt matt flera dagar efteråt (det är absolut inte så att jag spelar en roll eller tar på mig en mask, den jag var igår är en del av den äkta jag, men det är den del som kräver mest energi vilket gör att jag inte orkar plocka fram just den delen så ofta).

Imorgon blir det lite strul. Jag är bjuden på två fester. På den ena finns risk att en viss person dyker upp, på den andra finns en chans (?) att en trevlig person dyker upp. Jag vill både gå och inte gå på båda. Jag är kluven. Samtidigt som jag vill gå på båda festerna för att träffa folk vill jag också bara nöja mig med att gosa upp mig i soffan, eller som en annan del av mig vill, gå ut på krogen och kanske t.o.m. försöka få tag i den tredje "viss person"... Gah... jag får panik. Jag orkar inte tänka!

God natt.

Kommentarer
Postat av: Frida

du är söt, rakt upp och ner :) massa kramar *mumsa*

2008-03-01 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback