Back in hell

Kom tillbaka till Leksand vid 20 ikväll. Positiv känsla: mina saker, mitt eget krypin. Negativ känsla: ALLT ANNAT!!!

Paniken kommer krypandes på en gång. Men jag måste bita ihop... det är bara 5 skoldagar. Jag ska också försöka prata med min mentor, plus att jag måste ringa till kuratorn för att boka ny tid. "Missade" ju i torsdags.

Har plockat upp alla grejer, känns lite dumt för knappt en vecka men jag orkar inte ha massa saker ståendes överallt heller så... tänkte fortsätta pyssla lite nu, måste sysselsätta mig tills jag blir trött. Kan inte sitta och stirra i väggen/ligga och stirra i taket för då kommer jag bli tokig.

Namn idag: Alexandra och Sandra (alltså har jag namnsdag... trevligt..)

Kommentarer
Postat av: pingu

grattis i efterskott!

2008-02-18 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback