Kort uppdatering

Förra inlägget var ju bara gnäll gnäll gnäll så jag tänkte att jag skulle uppdatera igen. Kvällen blev faktiskt inte så illa som den hade kunnat bli. Pojken är ju sötast så han kom till mig trots allt och eftersom ingen av oss vill bråka så kom vi fram till att bara strunta i våra dumheter och bara ha det mysigt. Kvällen blev jättemysig, vi låg i soffan och pratade minnen (*ler* jag vet att vi inte har varit tillsammans så länge, men det var ändå roligt att prata om första gången vi träffades osv) och bara hade det lugnt och skönt. Kom dock i säng lite för sent då jag skulle upp och jobba men äsch, det var det värt.

I torsdags var jag ledig, då var jag och Peter i Drottningholmsparken och hade picknick. :) Massa mysigt var det. Vi åt och låg och gosade och spelade kubb, bara han och jag (var skönt att få lite riktig quality-time för en gångs skull, sen jag började jobba har det inte blivit så mycket sånt tyvärr).

I lördags kväll var vi på fest hos Lotta och Micke. Massa folk jag inte kände och några jag hade träffat tidigare, Peter hade dock inte träffat några alls så det var kul att få "presentera" honom för några. :) Vi blev dock inte så långvariga för som vanligt skulle jag upp och jobba dan efter. Jag funderade på att skita i att åka först men sen tänkte jag att "what the hell, man kan ju inte förlora allt socialt liv man har bara för att man jobbar som man gör" så vi valde att åka dit ändå.

Imorgon är jag LEDIG igen *yey*. Välbehövligt känner jag. Dessutom är jag ledig i helgen (än så länge *sucka*). Det är totalkaos med folk just nu så risken finns att de frågar mig om jag kan jobba och jag måste verkligen hålla på mig och säga NEJ för jag känner att jag verkligen verkligen behöver min lediga helg. Det är första gången på jag vet inte när som jag får ha två dagar i rad.

Nej, nu ska vi iväg till Lotta och Micke, sen hem och bara vara sådär übergulliga och mysiga som man bara avskyr när andra är. :P

Men nu blev det lite mer positivt i alla fall. :)


Kommentarer
Postat av: Frida

ni får vara hur gulliga ni vill:P de är bara mys :P hihi kramar

2008-08-09 @ 15:14:14
Postat av: Mika

älskling, du försvinner ju! fortsätt blogga.. och du, kom över till mig för en fika snart, och ta karln med dig ;) pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback