"Don´t look back ´cause I am crying"

Du hade kunnat få ALLT. Jag hade gett dig allt du någonsin kunnat drömma om. Men du valde en annan väg.

Du tog den vägen för att du ville ha möjlighet att träffa andra. Vad hände med alla de vackra orden du sa? Vad hände med 9/10? Vad hände med "jag söker bara seriöst"?

Du är precis som alla andra. Det spelar ingen roll hur bra ni har det, ni söker ändå alltid efter nåt bättre.

Du hade kunnat få ALLT, men du valde att gå en annan väg.

Din förlust, min smärta.

Kommentarer
Postat av: Mika

Killar strävar alltid efter fler än en tjej. Det är ett biologiskt faktim. Hur vi handskas med det? Läs min blogg.."Promiscuous Boys- ett dejtingfenomen"

2007-10-07 @ 16:16:38
Postat av: Pingu

Stämmer inte Mika

2007-10-07 @ 17:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback