Jag kan också vara effektiv... ibland.

Jag var duktig igår. Jag tog tag i flera saker. :) Först var jag och simmade på friskvården *älskar* Förbättrade min tid från förra gången med 7 minuter tror jag (undrar om jag simmade jättelångsamt förra gången??). Efter simningen gick jag till ungdomsmottagningen och därefter letade jag efter något bra klippställe men alla var så dyra. :( Sen gick jag till Leksandsbostäder och pratade med dem om lägenhet. Fick en intresse-lapp jag skulle fylla i som jag har lämnat till dem idag. Nu är det bara att hålla tummarna för att det dyker upp någon lägenhet som är bra och som jag har råd med. När allt detta var klart åkte jag och handlade lite mat och sen hem. Känns bra att vara lite effektiv för en gångs skull. På kvällen bar det sedan av upp till Mora för att titta på hockeymatchen Mora IK - Färjestads BK. Självklart *harkel* vann Färjestad med 4-1. *nöjd* Han var tydligen där med henne, slapp dock träffa dem.

Idag har dock varit lite värre. :( Åkte in och handlade (samlar ju på Expressens "Klassiska böcker" så jag måste köpa bok varje tisdag) men det blev mest onyttiga saker... Fan alltså, jag måste bli bättre på att stå emot mitt sötsug. Det sjuka är ju att jag typ äter för att jag är rastlös, hur bra är det liksom?? Vill bara ha och ha men när jag sen väl får tycker jag inte att det var särskilt speciellt. Därför måste jag lära mig att stå emot.

Jag står fortfarande i valet och kvalet om jag ska åka och simma imorgon bitti. Det som säger för: sååå skönt att simma, bra träning, göra något konkret. Det som säger emot: upp tiiiiidigt (05.30 är tidigt för mig), kostar mycket för min plånbok (40:-, är ju fasen billigare i Sthlm...). Men ja... jag vet ju att det brukar vara skönt efteråt, det gäller bara att komma iväg som sagt. Ska i alla fall packa väskan ikväll tänkte jag, så är det klart imorgon. Skulle det vara så att klockan ringer och jag vägrar, ja må så vara. Då får jag ta den diskussionen med mig själv sen.




NOTIS TILL ALLA SOM LÄSER!!! Jag funderar på att göra min blogg hemlig så att endast de som har lösenord kan läsa. Detta är egentligen inte för att utesluta någon särskild utan mest bara för att jag vill ha lite koll på vilka som läser (ni är ju så dåliga på att göra er tillkänna). Dessutom skriver jag mycket privata saker i min blogg vilket gör att det känns bättre om jag har koll på vad som kommer ut och till vem. Så ja, är det så att ni vill fortsätta läsa min blogg kan ni väl tala om det för mig genom att skicka ett mail till mig på:
[email protected] och säga att ni är intresserade. Tänk på att även ni som kan verka självklara läsare måste skicka ett mail om ni är intresserade, ni får anstränga er lite så jag slipper gissa mig fram. Jag tänker inte vara särskilt hård med vem som får läsa så känn er inte rädda för att bli uteslutna. Vill ni så får ni (antagligen). Jag har dock inte bestämt när den blir hemlig i så fall men jag lovar att jag kommer tala om det i tid så alla är medvetna om det. Men som sagt, skicka iväg ett mail om ni är intresserade!

Kommentarer
Postat av: Frida

simmmaaaa niccee.. bra med lägenhtes grejs gjort oxå..*hålla tummarna* krama

2007-11-22 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback