Inte en jävla aning

Han hörde av sig. Han sa att han ville träffa mig. Han sa att han ville se vart vi stod. Han sa att det fortfarande fanns känslor. Han gav mig hopp. Jag åkte dit. Det kändes bra. Det gjorde ont. Jag åkte hem. Jag lade allt i Hans händer. Han hör inte av sig. Jag älskar Honom. Jag hatar Honom. Jag vill gå vidare. Jag orkar inte mer. Jag hatar att jag älskar Honom.


Det finns en annan. På vilken nivå vet jag inte. Men han finns där. Han är gullig o han får mig att känna mig uppskattad. Vad som kommer hända vet jag inte. Det finns en annan. Men det är just det. Han är en annan. Jag hatar att jag älskar Honom.




Har börjat på jobbet nu. Trivs riktigt bra men det är långa dagar o det är sjukt jobbigt. Har jobbat 12-22 tre dagar o 12-20 en dag. Är nu ledig i två dagar o det behöver jag verkligen. Det värsta är att jag har typ blivit förkyld så jag kan inte riktigt njuta av min ledighet. :( Igår hade vi lite "after work" på vad som tydligen är en stammispub på Skeppsbron. Hamnade dock med folk som kanske inte riktigt är mitt umgänge så jag valde att gå hem rätt tidigt. Var dessutom sjukt sliten så jag orkade inte försöka va översocial. Men det var ändå trevligt att faktiskt göra nåt annat än åka raka vägen hem.



På fredag ska jag, Mika o Hasse på Flatklubb. *skratt* Dock slutar jag 23 så det blir sent o dessutom jobbar jag 12-23 dan efter så vi får väl se hur det går. Men vi ska fan dit!!!! Eller hur sötnos!?! *ler*



Har fått reda på att mormor har lungcancer. Mamma mår skit. Jag mår skit. Ingen vet vad som kommer hända. Det är jobbigt att gå runt i ovissheten. Mormor jag tänker på dig!!



Det blev en liten uppdatering nu iaf... skulle nog kunna skriva så mycket mer men jag vet inte riktigt om vad. Känner mig så förvirrad av allt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback