vilken helg...

Sandra har chockat hela världen. *skratt* Sandra har varit på krogen OCH på fest. Samma helg dessutom.

I fredags var det ju Banditfest på Pub Anchor på Sveavägen. O eftersom jag ÄLSKAR Bandit var jag ju bara tvungen att ta mig dit tyckte jag. Dock kändes det lite konstigt eftersom jag typ aldrig varit på krogen (EN gång o då var jag där en timme typ). Men ja, jag drog med mig Mika o iväg bar det. På vägen dit kommer då jag fram till att jag har glömt mitt leg hemma, hur smart är det liksom?? Så vi fick vänta på att pappa kom in till stan med det. :P Kön växte sjukt fort så vi var lite oroliga över hur länge vi skulle behöva stå där. Men det gick rätt fort (i mitt tycke iaf, jag väntade ju på nåt till skillnad från Mika som bara va med för min skull *skratt*). Hittade iaf en trevlig kille i kön som vi snackade med. Väl därinne var det sjukt mycket folk men vi hittade trots allt sittplatser, som vi höll hårt i resten av kvällen (hade nya skor så jag ville inte gärna stå upp i dem). Det var lite trist bara för man hörde inte särskilt mycket av musiken, hörde mest lite "dunka-dunka". Men ja, det var ju trevligt det med. ;) Det var helt okej med tanke på att det fanns en del fulla människor runt omkring mig. Senare på kvällen blev jag KÄR. *skratt* Hittade den vackraste människan på denna jord. Honom kan jag lugnt ta. Sååååå HET!!! Jag frågade Mika om jag fick stoppa ner honom i min ficka o ta med honom hem men hon tyckte inte det var nån bra idé. *hehe* Pratade dock aldrig med honom, men njöt i fulla drag varje gång jag såg honom. :P Sen blev Mika uppraggad. *ler* Men det ska vi inte gå in på. O han som vi pratade med i kön hittade mig så jag hade lite sällskap ett tag också. Det blev dock inget hångel (inte för min del) men kösällskapet verkade lite på men ja, jag dissade nog honom. *hehe* Men efter 5 glas cola (o några drinkar/öl för Mikas skull) var vi lite trötta så då var det dags att gå hem. Jag har insett att det inte är någon höjdare att bo på Ekerö om man ska ha ett nattliv *skratt* Fick iofs "bara" vänta 30 min på bussen men kl. 2 på natten är det inte så lockande. Var väl hemma runt kvart i 3 eller nåt. Då var det raka vägen i säng.

Igår vaknade jag till vid 12 o då var det bara att masa sig upp eftersom vi hade match. Kändes lite drygt eftersom jag visste att jag inte skulle börja stå, det är lite svårt att tagga till då. Men lite motivation hittade jag iaf o tur var nog det. I halvtid låg vi under med 9-10 (efter att ha legat under med som mest tre mål tror jag). Då sa våra tränare att jag skulle stå andra halvlek. Eftersom jag hade mitt mål att vi inte fick släppa in fler än 18 mål för att få bättre statistik än förra året hade jag en lite halvtuff uppgift framför mig. Men enligt mig själv gjorde jag en grym halvlek *ler* Dock räckte det inte så det blev 27-19 (vi vann ju men det blev ju tyvärr 19 insläppta). O efter matchen fick vi ställa upp för att få en ros av Jussis mamma o så fick vi en liten medalj från förbundet eftersom vi har vunnit serien o nu tar steget upp i div. 1 (heeeelt sjukt :D). O efter det var det champagne (cider för min del) i omklädningsrummet. Därefter raka vägen hem för att göra mig iordning till kvällen.

På kvällen var det avslutningsfest med handbollen, både herrarna o damerna. Fick skynda mig att göra mig iordning för att sen åka iväg till Idrottshögskolan där vi hade hyrt en lokal. Det var riktigt trevligt med middag o grejer men jag har svårt för att folk inte kan hantera spriten. Jag tycker att om man inte vet hur mycket man klarar av så ska man fan inte dricka heller. Pratade med lite folk som jag typ aldrig har pratat med tidigare o det var ju trevligt men frågan är hur mycket de minns av det idag *skratt* Kul o va ihågkommen... *erhm* Men ja... blev ingen dans dock. Jag kör nog på det där "jag dansar aldrig nykter" o med tanke på hur mycket alkohol jag brukar få i mig så kan ni ju räkna ut hur det brukar sluta. *ler*

Idag blir det nog till att va hemma o ta det jävligt lugnt o vila fötterna (jag är inte van att springa runt i 6 cm klack TVÅ kvällar i rad). Hade väl tänkt att försöka städa lite också men vi får se hur det blir med den delen.

Det har iaf varit trevligt i helgen, men det kommer nog inte bli en vana att gå ut både fredag o lördag kväll *skratt* Det orkar nog jag inte med. Är helt slut idag. :P Men fler Banditfester, det kommer det helt klart bli. ;) Eller vad säger du Mika?? *skratt*


Kommentarer
Postat av: Mika

oh, no, inga fler Bandit fester för min del tack.. I've had enough of creepy white guys :O.. hahahaha gott me bärs dock!! ;P

2007-03-26 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback