sjukling med nytt skrivbord

Ja, inte blir jag friskare. :( Var hemma två dagar förra veckan o trodde att det skulle räcka men tji fick jag. Mådde piss igår o bestämde mig för att stanna hemma idag också. Blir hemma imorgon också o det känns som att jag kommer bli hemma torsdag-fredag också, mest bara för att bli av med så mycket skit i kroppen som möjligt.

Har Sandra tagit det lugnt när hon har varit hemma då?? Näe, hon har ju inte det, dum som hon är. Först tog jag pappas bil o åkte till centrum för att kunna fixa lunch, sen fixade jag lunch, sen möta syrran för att hämta släp, sen hem igen för att hämta sängen som skulle köras till jobbet (nya läshörnan). Därefter åkte vi till IKEA för att köpa hyllgavlar (när vi ändå hade släpet). Med höjden av jävulskap fanns självklart inte de inne utan kommer in senare i veckan så omvägen till IKEA var helt onödig. Då åkte vi till Upplands Väsby där vi skulle hämta ett skrivbord som jag hittade på Blocket. I stort sett precis ett sånt som jag ville ha. Kostade 500:- men det var det värt. Det enda är att det fattas ett liten sprint men det går kanske att ordna. Inget som gör skrivbordet odugligt i alla fall o det är ju huvudsaken.

TACK SYSTER för all hjälp med allt flängande fram o tillbaka, hade inte kunnat det utan dig o din dragkrok! *bugar o bockar*

Tror nog att det börjar bli sängdags, ryggen värker o jag måste försöka komma i säng i tid så att jag inte vänder dygnet bara för att jag är hemma.

Påminner om att fr.o.m. imorgon har jag ny adress (för er som har den gamla) o att jag inom en snar framtid inte kommer att ha internet för en stund då vi måste packa ner alla datorer inför flytten på lördag.

Hörs en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback