Nytt hem men samma gamla Sandra

Jaha... då har man flyttat för första gången i sitt "minnesliv" (jag var 2½ år sist vi flyttade så det har jag inget som helst minne av). Känns rätt bra faktiskt, tycker dock att det är lite trist att vi inte flyttade så långt, att det fortfarande är samma område o en likadan lägenhet (förutom att mitt lilla rum inte finns längre).

Vad har då blivit skillnaden efter flytten då?? INGENTING är mitt svar på det. Mitt liv är fortfarande lika tråkigt o innehållslöst.

TILL ALLA ER SOM HAR UNDRAT: Jag lever o mår bra, men jag har inte haft någon som helst tillgång till internet o bara för att isolera mig helt har jag inte haft ett öre på mobilen heller (det har jag fortfarande inte). Men nu har jag ÄNTLIGEN internet hemma o MSN är "up and running again".

Till er som jag anser vara mina vänner: snälla hör av er! Jag saknar er massor! Nånstans måste det gå att klämma in lite socialt liv också mitt i allt jobb o handbollsspelande.

Mika, om du läser detta: det är dags för en fika igen tycker jag! ;)

Det kommer nåt annat, mer spännande vid ett senare tillfälle, nu ville jag bara tala om att jag lever!

*gone*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback