Jag vet inte...

Det känns som att det inte ska vara vi.

Ingenting har ändrats på de här senaste åren egentligen. Vad är det vi kämpar (eller inte kämpar) för? Vad är det vi har tillsammans som vi är så rädda för att förlora? Eller är vi tillsammans bara för känslan att ha någon?

Jag vet inte... men det blir inte bättre.

Är det rätt att leva i ett förhållande där man inte får någon av den närhet man så desperat behöver o inte heller kan få den någon annanstans?

Jag vet inte...

Borde vi fortsätta tillsammans?

Jag vet inte...

Borde vi göra slut?

Jag vet inte...

Älskar jag honom så pass att det är värt att vara utan honom jämt bara för att ha honom som "min"?

Jag vet inte...

Jag vet ingenting längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback