This is it...

Det är med ett visst vemod jag nu lämnar denna blogg. Den har funnits vid min sida sedan oktober 2006 och det är här jag har ventilerat mina tankar och funderingar.

I nästan 4½ år har jag skrivit om allt och inget som har hänt i mitt liv, både stora och små händelser och genom åren har jag vuxit på många olika sätt. Denna blogg har varit min frizon och genom den har jag lärt känna både mig själv och mina tankar.

Innebär det här slutet på mitt bloggande? Nej, det gör det inte. Jag kommer att fortsätta blogga på annan adress. Den adressen får ni dock personligen fråga mig om då jag inte kommer lägga ut den här.

Jag tackar för dessa år och hoppas att vi möts igen.



/Sandra "melondoft" Ekdahl

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag vill gärna fortsätta läsa! :)

Postat av: Emma

varför vill du sluta blogga mer allmänt då?



btw, jag har en tävling i min blogg, där man kan vinna andra boken i Pretty Little Liars-serien. vara med och tävla? :)

2011-02-10 @ 18:57:39
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR: okej, vad tråkigt. men jag förstår hur du menar. :)

2011-02-12 @ 10:50:34
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Hannah

Trist att denna blogg försvinner... Men kanske är ett avslutat kapitel, hoppas nästa "kapitel" blir bra, lycka till!

2011-02-16 @ 01:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback