Löst sig

Ja, som tur är har jag en underbar sambo och han har en rätt snäll chef så efter lite tårar och panik så har skolan löst sig. Peter jobbar hemifrån fram till lunch måndag-onsdag de tre veckorna jag ska plugga. Sen tar Peters mamma William två torsdagar och syrran tar honom en torsdag, då har vi täckt upp alla dagar. Tur att ens familj är så snälla och ställer upp!! Det enda problemet nu är Försäkringskassan... jag har ju begärt föräldrapenning utefter att jag skulle plugga måndag och onsdag så nu måste jag ändra det för jag får inte ha FP när jag pluggar... detta gör att jag bara kommer få totalt 5 dagar i veckan, jag brukar ta ut 6 dagar så vi får lite mindre pengar men det får funka en månad! Jag är bara glad att det löste sig!

För OM det inte hade löst sig då hade allt skitit sig för: jag kan inte läsa matte B i augusti då sista ansökningsdag var 12 maj, då skulle jag inte kunna läsa B förrän i oktober, då hade jag inte hunnit läsa matte C innan jag börjar jobba och då hade jag varit tvungen att ta tjänstledigt för att läsa C.... fatta strulet... så jag är glad att vi fick ordning på det trots allt!

Kommentarer
Postat av: Janna

Skönt att det löste sig!

2010-05-20 @ 12:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback