HELVETE!!!

Så mycket för att ha en bra dag!!! Fick papper från skolan som jag ska gå matte B på... Jag kom in, skitbra, MEN de jävlarna har ändrat kurstiden från måndag och onsdag 14-17 31/5-2/7 till måndag-torsdag 9-11.30 31/5-19/6. VAFAN?!?!?!?!?! Jag kan inte gå i plugget fyra dagar i veckan!!! Vem fan ska ta hand om William då?? Det GÅR inte!!! HELVETES JÄVLA SKIT!! Jag som trodde att allt var på väg att funka nu! Att jag skulle läsa matte B, sen matte C i höst men nu skiter sig allt! Nu ska jag gå och städa i all jävla frustration. Mamma har William så får passa på att göra nåt vettigt!!! FUCK IT!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men va fan! Får dom ens göra så? Ändra kurstiden efter att ansökningarna har behandlats, då får dom ju meddela det liiite tidigare grr har du snackat med dom?

2010-05-19 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback