Knäckt!

Alla som känner mig vet hur löjligt kär jag är i Skottland och hur gärna jag vill åka dit. Det är mitt drömresmål nummer 1 och jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få åka dit.

Igår blev jag dock helt knäckt när Peter kom hem från jobbet och berättade att han ska åka dit med jobbet i september. VI skulle ju åka dit, HAN och JAG, TILLSAMMANS!!! Det har varit min stora dröm och nu kommer den krossas. Nu tänker ni säkert "men ni kan ju åka dit ändå" men grejen var just att vi skulle åka dit tillsammans, då det skulle vara första gången för oss båda. Plus att jag tycker William är för liten för att lämnas bort och pengarna finns inte...

Jag vet verkligen inte hur jag ska tackla detta... jag vill inte tvinga honom att stanna hemma för det känns inte rätt... samtidigt som jag inte kan släppa iväg honom då jag inte kommer att klara av att han åker dit utan mig... Känns som ett moment 22... hur det än blir så blir det fel.

FAN FAN FAN FAN FAN!!!! :'(


Såååå vackert!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback