Balkong-makeover

Då vi hade tröttnat lite på våra balkongmöbler (Peters gamla från Skarpnäck) bestämde vi oss för att köpa nya. Inte för att vi inte tyckte om de andra, nej de var sköna och så, men för att förnya oss och för att få det lite mysigare och fler sittplatser. Igår bar det av till Plantagen där vi köpte en konstrottingmöbelgrupp (soffa, 2 fåtöljer och ett bord) och idag var jag på ÖoB och köpte trätrall.

Jag ville överraska Peter så jag talade inte om för honom att jag hade varit iväg och köpt trall (vi hade beställt från ett annat ställe men då det var billigare på ÖoB och beställningen inte skulle komma förrän v. 16 så avbeställde jag den och åkte till ÖoB istället). Syrran kom hit och passade William medan jag lyfte bort de gamla möblerna, sopade rent, lade trall, skruvade ihop nya bordet och ställde dit möblerna (med lite hjälp av syster). Jag kan säga att Peter blev rätt chockad när han kom hem och såg förvandlingen på vår balkong.

För att ni alla ska få se skillnaden tänkte jag ge er en före- och efterbild. Jag hade tänkt ge er en "under-bild" också på bara trallen men jag glömde bort att ta en bild innan vi ställde dit möblerna så det skiter vi i.

Men titta och förundras över vilken snygg balkong vi numera har. ;)


Före



Efter

Vad tycks?? ;)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Lovely my darling, lovely!!



Kommer och provsitter snart :)

2010-03-30 @ 16:00:08
Postat av: Johanna

Verkligen väldigt fint! Där hoppas man få sitta någon gång i sommar :)

2010-03-30 @ 22:43:35
Postat av: Anonym

Heeerrreeeguuud vad fint det blev. vad du är duktig. Ser fram emot ett glas vin där i sommar. kram på dig.

2010-03-30 @ 23:44:36
Postat av: Anonym

Snyggt!

Vilken skillnad!

2010-03-31 @ 15:53:01
Postat av: lehnore

skitsnyggt! :)

Postat av: Lisa

Åh, gud så mysigt! Du är himla duktig du Sandris :)

Kram

2010-04-05 @ 19:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback