Mamma+bebisfika

Idag har jag och William varit på mamma+bebisfika. :) Jag kom lite senare men hann ändå vara där i ungefär två timmar. Det var jättetrevligt att träffa några fler mammor och få kika på några fler bebisar. :) Hoppas att det blir fler träffar snart! Jag har tänkt att ställa upp som värdinna snart men eftersom Peter har varit hemma hittills (han börjar jobba på måndag) så har jag tänkt att vänta tills han går tillbaka till jobbet. Så "slipper" han vara hemma med oss och alla bebisar. :P

Idag har vi dessutom haft bilen på service, DYYYYYYYRT!!!!!! Fy satan va det kostar pengar att ha bil ibland! :O Som tur är sätter vi undan lite pengar varje månad till bilen så vi hade lite att ta av men inte i närheten av hela summan. Allt som allt gick det på 10.884:-. Jag höll allvarligt på att svimma när han sa det. Men vad ska man göra när det behövs. Man måste ju hålla efter bilen...

Nu ska jag nog gå och sätta mig i soffan med Peter och William och titta klart på hockeyn som vi började titta på förut. Imorgon blir det handboll x4. *överlycklig* Får dessutom se Skå IK´s herrlag vilket ska bli jätteroligt (för er som inte vet så spelade jag ju i Skå IK´s 87-lag när jag började spela handboll, så det är några av de i herrlaget som i stort sett har lärt mig att spela handboll, då kan ni förstå att det är kul). :) Jag hoppas bara att William tycker att det är lika roligt att vara i en handbollshall ca. 5-6 timmar :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Synd att ja missa träffen.. Hoppas ja kan följa med nästa gång!

Kram Anna & Michaela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback