Sju sanningar om mig

Fick en utmaning av Mia som går ut på att "avslöja" 7 sanningar om mig. Då jag (oftast) är (ganska) lydig så får jag väl försöka göra det... :P


1. Jag har konstiga nojjor när det kommer till siffror. Ex så får stereon inte stå på "fel" siffra, när jag plockar godis måste det vara ett visst antal av varje sort (olika beroende på vilken sort självklart) osv.

2. Jag har pluggat teckenspråk på heltid i sju månader men minns nästan ingenting. Saknar det dock nåt så grymt så jag MÅSTE ta tag i det igen!!

3. Jag har aldrig varit utanför Norden. De enda länder jag har besökt (förutom Sverige) är: Norge, Danmark och Finland. Mitt drömmål är dock Storbrittanien och då främst Skottland. Dit SKA jag åka innan jag fyller 30 (25 kan bli tajt då det är svårt att få tid och pengar när man har en liten att tänka på), det bara är så!!

4. Jag har både B- och D-körkort (buss). Vilket är tur med tanke på att jag jobbar som busschaufför! ^^

5. Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir "stor".

6. Jag har världens finaste familj som jag älskar över allt annat!!!

7. Jag har varit handbollsmålvakt i snart 10 år. Vet inte om det är modigt eller korkat, brukar få höra både och. ;)


Jag utmanar:
Sofie
Sandra
Ellinor
Johanna
Maddä
Madde

JA, ni MÅSTE göra den här! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha aj då jag som typ aldrig orkar/har lust att uppdatera min blogg men får väl gör det nu då.

2010-02-18 @ 22:30:02
Postat av: Johanna

Mitt namn föll bort

2010-02-18 @ 22:30:32
Postat av: Ellinor

elaking o utmana mig.. hehe!! men får väl fixa mina 7 sanningar sen... blir nog ikväll :D

2010-02-19 @ 16:11:02
Postat av: Mia

JAg slurpar i mig naturdiet..:p choklad - den enda som faktiskt går att få ner... haha..:D

Jo för fan, vi hejar på varandra....

Puss å kram

Postat av: Mia

Kommenterar i den låsta istället..;)

2010-03-04 @ 09:21:57
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback