Korall

Det här är nog det bästa köpet vi någonsin har gjort till William. Fick tips av en annan mamma att köpa en sån här då hennes dotter älskade den och jag har hört det av några fler så tänkte att ja, man kan ju alltid prova. 69:- på IKEA tyckte jag var överkomligt. Det komiska är att William ÄLSKAR den!! Igår kväll var han kinkig och ingenting fungerade. Då lade vi honom på skötbordet och där låg han, i säkert 45 min och viftade och sparkade och log och pratade med fiskarna. *ler* Världens sötaste. Hade ju nästan inte hjärta att ta honom därifrån. :P


Kommentarer
Postat av: Maddä

Så underbart söt =)

Förstår att han älskar den, för det hade jag också gjort

Postat av: Anna

Ja visst är den bäst!

Michaela älskar sin åxå.. springer och jollrar och viftar.. hihi

Tack för i tisdags!

Kram Anna & Michaela

2010-02-04 @ 14:23:55
URL: http://www.nallebjornis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback