Niva har flyttat... :(

Ja, då var det bara jag, Peter och bebisen kvar. Idag flyttade Niva till sin nya husse. Aldrig att jag hade trott det skulle vara så jobbigt men usch va jag grät. Saknar henne redan massor men vet att det är bäst för alla parter. Just nu är inte riktigt läge för oss att ha katt och det har vi sagt länge... men som sagt, fan va jag saknar henne och hennes tokigheter! Peter har redan börjat prata om att vi måste köpa en ny katt sen! :P I vilket fall som helst hoppas jag att Niva får det bra hos sin nya husse och att hon ger honom lika mycket kärlek som vi har fått under det här halvåret! Massa pussar och kramar till Niva från oss!!!!



*kärlek*


Kommentarer
Postat av: Sandiie

Klart jag är inne hos dig och kikar också. ^^



Tråkigt att hon var tvungen att flytta, sötnosen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback