Gräsänka

Då sitter man här hemma, alldeles ensam och övergiven... eller nja, inte riktigt, men nästan. :P Peter är i Göteborg på konferens/umgängesaktiviteter och kommer inte hem förrän på söndag (de åkte i torsdags). Känns väldigt ensamt men jag har försökt fylla mina dagar och försöker bita ihop så gott det går. Det är ju sånt man får stå ut med, även om det är jobbigt. Kan ju inte hindra honom liksom. Är ju skönt för honom att få komma iväg och göra nåt ibland med.

Kom nyligen hem från krogen. Syster fyller år idag (lördag) så vi gick ut och åt och sen krogen. Blev Jensens Bøfhus till middag och sen Pub Anchor som vanligt. Maten var riktigt god men jag vet inte om det var värt alla de 426 kronorna som notan slutade på. Hade nog lite högre förhoppningar till det priset. Som tur är så är jag inte så dyr i drift på krogen utan krognotan blev inte mer än 148 kronor och då var hälften av de pengarna en drink till syster. :P Resten var två alkoholfria drinkar till mig (och tre glas vatten men de var som tur va gratis). Allt som allt så var det i alla fall väldigt trevligt och jag blev kvar längre än jag trodde trots att kroppen sade ifrån rätt tidigt. Ingen höjdare att gå ut på krogen när man är gravid... blir nog inga fler gånger innan lillskiten är utkommen.

Idag (lördag) ska vi ha liten minikräftskiva hemma hos pappa. Har inte ätit några kräftor hittills iår så det ska bli mums... dock brukar jag inte äta så många, tycker det är rätt lagom att bara sitta och pilla lite med dem. ^^ Ingen storfrossare här inte. :P

I torsdags hämtade jag vår barnvagn! :D Allt såg bra ut, har dock inte orkat sätta ihop den än men kanske gör det idag eller imorgon.

(Fan va jobbigt det är att skriva när det har gått över till en annan dag men man fortfarande inte har sovit... vet inte om man ska skriva idag eller imorgon om saker och ting... :P)

Nej, börjar luta åt att krypa ner i sängen... om än att det inte lockar för fem öre då den bara känns stor och tom och ensam... Men sova måste man så ja, det är väl lika bra... två nätter till (med inatt), sen kommer älsklingen hem igen *längtar mig galen*

God natt på er och...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SYSTER!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tackar tackar! :D

Och tack för en trevlig kväll igår kram

2009-09-05 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback