Stök och bök

Vilken helg! Fullt upp har det varit och fullt upp är det. Igår fick vi ÄNTLIGEN flytta in i nya lägenheten. Vi var och hämtade nycklarna i torsdags och igår gick som sagt flyttlasset. Allt gick riktigt smidigt och trots lite regn på slutet så var vi väldigt nöjda. TACK alla som hjälpte till igår!!!

Första natten i lägenheten gick bra. Slocknade ovaggad vid 01 inatt och kom upp runt 11. Kroppen var fortfarande helt slut men trots detta åkte vi iväg på shopping idag. Det blev Hornbach, Peters föräldrar, Bauhaus och IKEA.

Hinner inte uppdatera så mycket mer just nu, vi ska försöka ta tag i köket så vi får lite ordning där i alla fall. Imorgon ska vi försöka ta tag i datarummet och då kanske jag får upp min egen dator (sitter just nu i vardagsrummet med Peters jobbdator).

Det känns i alla fall huuuur bra som helst med allting, och nu vet ni varför jag inte är så aktiv vare sig här på bloggen eller på MSN osv just nu. Men jag kommer tillbaka!! *lovar*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till flytten! Skönt att det gick bra. Ja nu är det bara att börja boa, då har du nått att stå i dom sista veckorna. Du får säga till om du vill ha sällskap, för jag har tråkigt he he

Idag var vi hos Jannes syster där vi fick MÄNGDER med bebiskläder nu har vi så att vi drunknar, kommer knappt behöva tvätta den första tiden men det kanske kan vara skönt he he



kram!

Postat av: Johanna

Ja det är pest eller kolera, tror tyvärr att jag kommer dra ut på det. Det enda jag har sagt är väl att jag åtminstone ska vänta och se hur det utvecklar sig för just nu verkar det ju ha avstannat lite men dom väntar på en ny topp. Min BM har inte heller sagt nått om det, jag fick fråga men hon hade typ inget att komma med.



Hur går det för er, kommit ordning något?

Lust att ses snart?

2009-10-10 @ 14:22:30
URL: http://mittpussel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback