Bebis, var är du??

Du är på dag 280 av 280. (100%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 6 fulla dagar (v39+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
[Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum idag
Du har 0 dagar kvar till beräknad förlossning.

Jaha, då var det beräknad ankomst idag men inte en skymt av bebis. Fast det visste jag ju innan att h*n inte tänker komma på utsatt datum. Är helt övertygad om att jag kommer få gå över ända till Luciahelgen då det är igångsättning om jag inte har kommit igång själv.

Idag har jag försökt att sysselsätta mig för att inte bara gå hemma och dryga. Vaknade vid 8 när Peters klocka ringde och trots att jag då bara hade sovit ca 4½ timme så kunde jag inte somna om så jag gick upp. Sen vid 11 åkte jag iväg till Kista med syster, sen därifrån till Willys, efter det till Coop och sen hem. Köpte julklapp till Yrla och handlade lite mat och sånt. Blir nog inte så många fler julklappar i år. Jag har köpt till Peter och till Yrla, det får räcka. Jag orkar inte flänga runt och försöka hitta till alla som jag egentligen inte orkar/vill köpa till. De får helt enkelt bli besvikna om det är så att de förväntar sig nåt. Jag förväntar mig inga julklappar från någon så då tycker jag inte att de kan förvänta sig från mig!

Nu ska jag försöka orka ta tag i lite här hemma men det känns inte ett dugg lockande då jag är helt slut just nu. Men skulle behöva köra igång en diskmaskin, en tvättmaskin, plocka undan lite osv. Får se hur det går.

Alla ni som är nyfikna på när bebis kommer, jag LOVAR att så fort h*n har kikat ut så kommer jag tala om det, antingen på sms till er som jag har numret till, annars lägger jag upp en liten rad här när jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback