Ultraljud

Jag lovar att jag ska försöka att inte göra det här till en "bebisblogg" men jag kan bara inte låta bli att skriva om idag.

Idag var nämligen jag och Peter på ultraljud. Är man nojjig så är man och då vill man veta att allt är bra så vi valde att gå till en privat ultraljudsklinik för att få se det lilla miraklet. Vi har nämligen inte tid för rutinkoll förrän 8 juli och det är ju jääääättelångt kvar tills dess. ;) Det kostade lite men det var det heeeeelt klart värt. Både Peter och jag blev alldeles tårögda när vi såg knytet. Den lever, den är ca 5 cm stor, den sparkar, den har armar och ben och ett litet hjärta som slår, hur häftigt som helst. Så nu känns det som att man kan slappna av lite i alla fall när man vet att allt ser bra ut. ^^



När jag ändå är inne på häftiga händelser så kan jag ju berätta att mamma och jag var och såg på Buddy Holly the musical i lördags. Jag är ju lite svag för Brolle måste jag ju erkänna (förlåt älskling ;) ), men det var inte bara han som gjorde den bra. De var alla jätteduktiga och jag är sååå glad att vi gick och såg den. :) Fick ju det i födelsedagspresent så jag har gått och väntat i två månader. :) Var lite orolig för att jag inte skulle känna igen några av låtarna men när jag väl hörde dem så kände jag igen i stort sett allihopa vilket var jättekul. :) Allt som allt var det en väldigt lyckad kväll i sällskap med min älskade mor. :)

Kommentarer
Postat av: ruina

Hoho.. blev tipsad om dig av Mia. Jag frågade henne hur man får in babystrology-bilden på sin sida, men hon visste inte hur man gjorde på blogg.se. Du borde veta eftersom du har en sådan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback